kärlek <3

Ibland när man tvivlar på hur allting egentligen är och hur det har varit så märker ja att ja har det bra, ja har vänner som bryr sig, en familj som älskar än och människor som verkligen vill än väl.
Det är många gånger ja vaknar på morgonen och känner mig så ensam och så totalt "fel", dom morgonar tänker ja inte på vad ja egentligen har utan mer på vad ja inte har! Det är inte bra för det gör mig bara mer ledsen så hädanefter ska ja ändra mig.
Dom dagarna ja känner mig nere ska ja ta fram det där fina brevet ifrån någon kär familjemedlem (inga nämda) eller kolla på det där kortet som påminner mig om vem ja är och vilka ja har omkring mig.
Det betyder så otroligt mycket!
Har fått många fina brev ifrån mina kära sen ja flyttade ner och med dom i min hand kan ja även se till att denna dag blir bra, för ja vet att dom älskar mig och vill mig väl även om man inte alltid är på samma sida så gör det inget.
Ett litet bråk hit eller dit, va gör de egentligen? de gör väl alla. Men se bara till att rätta till det tillräckligt fort så att man inte glömmer varandra eller förstör vänskapen.

Men ja har tur. Just nu är mina älskade på min sida och det gör mig bara starkare, framförallt ni som vet va ja går igenom just nu, tack för att ni finns och ja kanske inte säger det ofta men ja älskar verkligen er och kanske inte visar min uppskattning på rätt sätt, men ja ska gottgöra er fort!

Sitter här nu med gamla minnen låtar och läser brev som sagt ifrån min familj. En och annan tår rinner också ner för min kind men det får det göra en dag som denna.
Det är en bra dag men jobbig!

Men ja uppskattar all den kärlek som ja får.
Va ni än gör! lämna mig aldrig så lovar ja att ja inte ska lämna er heller!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0