7/1

Jaha då var det snart fredag igen!
Shit va denna vecka har gått fort, de trodde ja inte att den skulle göra när ja satt och funderade i söndags, men det har ju gått riktigt bra. Har varit på bra humör och pratat me min älskade syster varje dag vilket har gjort allting mycket lättare! Tack för att du finns här <3
Dagen idag har gått bra, dock va de snökaos men ja..mysigt kan man väl tycka då och då, nu vill ja bara att julen ska va över men snön kan gärna ligga kvar ett tag till men snart få det faktist bli dags och bli lite varmt igen. Jag älskar våren så det blir bara mysigt när allting börjar blomma och man kan ta av sig lite mer dag för dig, så ja har ju en ljus tid att se fram emot, på flera sätt ;)
Idag har ja fixat DET och det känns väl sisådär men ja, får väl göra det bästa haha ändå!
Imorgon ska ja åka till min lilla morfar och förstöra helgen hos honom =D haha, nej men ja hade ingenting annat för mig nu min sista "lediga" helg så ja, ja tänkte väl passa på då helt enkelt!

Nu ska ja lägga mig och läsa min bok som ja tycker är SÅ bra, vill verkligen inte sluta utan vill läsa ut den nu! hah
Det är ju serien om "a shopoholic" som ja läser nu.Är inne på bok nr 4; a shopaholic får en syster och den är spännande ;D



Så om ni inte har någonting att läsa så tycker ja att dessa är lätta och bra att börja med. jag lovar, man fastnar ;D
God natt och trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0