5/1

Usch. Idag är det egentligen en pissdag men ja ska göra mitt bästa för att låta så positiv som möjligt!
Har varit med surkärringar hela dagen vilket inte har gjort det så enkelt men de är väl bara att slå dövörat till och se glad ut, eller?

Kom hem ganska tidigt och har faktist hållit mig inne hela dagen eftersom det kom ett mysig snöoväder över mitt lilla hus haha. mysigt men inte så kul kanske.
Har istället suttit och "scrapbookat" lite, försöker bli klar me mitt fotoalbum nu men de kommer ta tid, men eftersom ja inte har så mycke annat att göra så kan ja göra detta =) hehe

Läste precis ett väldigt rörande litet mail ifrån min kära pappa! Gud alltså va ja saknar honom! Men ja ska stå ut! Lovar ja.
Fick även ett samtal idag som ja tror och hoppas på kommer vara ett glatt besked, men de får ja se på fredag =D hehe

Nej ska fortsätta pyssla lite nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0