28/1

Nu är det torsdag redan och helg för min del! Och dessutom är det en långhelg, fram till och med onsdag är vi lediga så det ska bli skönt.
Har en hel del att fixa med så ja, det är ju bara bra för min del om man säger så ;)
Har handlat lite mat idag efter skolan då vi skulle skissa händer, svårt men ganska så kul.. lite långtråkigt kanske men men ;P
Så japp, ikväll är man "ledig" eller va man ska säga..vet inte riktigt va man ska göra men något kommer man väl på som inte har med skola att göra, fast man kanske borde läsa lite men det orkar ja inte.
Ska nog kanske kolla på "glasblåsarensbarn" om ja vågar ;P annars blir de självklart SATC som jag kommer bosätta mig framför hela helgen! =)

Nej nu ska ja kanske skissa lite ändå!
ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0