kväll

Nu har hela dagen gått och ja har nog inte fått eller gjort så mycket som jag velat.
Ja har packat en del, men kommer nog packa mer imorgon och senare, kan ju dock inte leva i flyttkartonger i 2 veckor men lite till kan ja nog packa ner och det ska ja göra imorgon =)
ja har även varit med syster,mamma och andra syster när de fikade =D lite konstigt ja vet, men ja satt på skype och vi hade webcam så japp, ja va med på mitt håll och det gav mig mer bevis på hur mycke ja saknar dom! men ja åker ju upp till sthlm på fredag så de ska bli så kul att träffa dom igen, bjuder syster på lunch på lördagen ;D mysmys.
Sen har ja även pratat med min underbara Katta i telefonen! så skönt att bara ha någon att lämpa över sina problem och tankar med och veta att man alltid får svar på de man vill! saknar henne så!

Nu sitter ja hemma själv och kolla på melodifestivalen..några drog in till kåren och så men ja fick en sån huvudvärk och så så ja stannade hemma. men det är faktist ganska skönt att sitta hemma en lördag också och bara ta det lugnt.
snart börjar ju även en film som ja ska se, eller om de blir SATC har inte bestämt än! =)
nu ska ja iaf kolla klart på melodifestivalen, se vilka som går vidare!
ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Love you <3

2010-02-07 @ 14:49:07
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: Katta

Åh gumman ja blir så glad när ja läser det där! Saknar dig oxå en hel massa, o du får alltid komma med dina problem till mig.. jag tar de ifrån dig o sväljer de så finns de inte mer sen :) (jag ska försöka iaf)

älskar dig enormt gumman! alltid du o jag <3

2010-02-07 @ 20:18:35
URL: http://missidontgiveadamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0