inflyttad helt!

God kväll!
Shit så trött, eller utmattad kanske man ska säga att ja är. Nu har ja liksom hållit på och kånkat i 2 dagar så inte konstigt att ryggen och armarna värker plus att ja har blåmärken överallt ;P
Men idag iaf har ja flyttat in på riktigt! Med andra ord så har sängen,soffan,skänken och alla de andra stora grejerna kommit in i min lilla lägenhet, och det har blivit så FINT!
Ja stortrvis liksom redan som ja sa förut :D
Fick massa underbar hjälp av mina kära klasskamrater så det gick som smort att få in allting hit ;D

Nu sitter ja här efter en lång dag med en kopp te och vindruvor och ska snart ta tag i skissningen ett litet tag innan ja somnar.
Emilie gick precis hem efter att ha hållit mig sällskap ett tag, mysigt mysigt!
Men nu som sagt, har ja precis duschat och ska sätta mig och göra lite mer nytta.
Och imorgon kommer lill-syster hit och de ska bli underbart! Saknat henne så! Vi kommer ha de SÅ mysigt ;D

men hoppas ni haft en lika bra dag som ja har!

Kommentarer
Postat av: Arnemargrethe

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-04-07 @ 07:56:56
URL: http://arnemargrethe.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0