fettisdagen

Äntligen fungerar bloggen igen?? eller, ajja skit samma!!

Har iaf haft det underbart när ja va på en snabb tripp upp till sthlm! fredagen spenderades först 6 timmar på en buss, aj min rumpa säger ja bara, och sen några timmar på möbelmässan i älvsjö. jobbigt var det att gå och man ska ju inte klaga på trötthet ;P hhaha sen så kom pappas snälla kompis och hämtade mig så ja fick skjuts hem till pappa där ja skulle spendera en lugn och underbar kväll med min kära far. Det var en riktig skön och lugn kväll som ja kände att ja behövde efter den långa dagen.
Lördagen började med mysfrukost me pappa och sen mötte ja upp kära syster i stan. lite shopping innan vi skulle på vegetarisk lunchbuffé som var SUPER!! det var underbart att sitta med henne och prata om allt mellan himmel och jord! sen fick ja även se på C och V.s nya lägenhet, superfin btw =D
Mamma kom och plockade upp mig för att ja skulle spendera kvällen hemma i solna med god mat, vin och melodifestivalen. underbart med andra ord.
Alla hjärtansdag (söndag) hade ja och mamma en lite kort mor-dotter dag i centrum med fika och prat sen vid 6 begav ja mig tillbaka ner till Nybro med Emilie,lisa,gustav och thomas. Så en lång bilfärd va va som väntade mig men vid 12 sov ja gott i min säng här hemma ;D haha
sen var de ju skola som gällde hela måndagen med projektet som skulle dras igång!

Och idag har ja inte fått någonting gjort, förutom en liten semla som slank ner i magen när ja va i stan ;P men de är ju bara fettisdagen en gång per år?!haha
så där var en kort ressume av helgen och så!
Nu ska ja hoppa in i en dusch efter yogan och så, sen ska ja skissa lite kanske?

Måste bara tacka underbara M för de fina smset och så idag! det värmde och du vet att ja finns här för dig! <3

Btw; ja vann en biljett till föreställningen "Mat desperat" i mars. Helt otroligt, ja som inte burkar vinna något, och framförallt inte i en sån här STOR tävling, men glad är ja. =D
så 27 mars kommer ja väl upp till sthlm om planerna håller i sig, vi får se ;)

Nej dags att göra nytta??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0