6/2

Varför måste jag vara så feg för? varför kan ja inte liksom våga ta det där första steget eller va man ska säga? jo kanske för att ja inte vet om det är ömsesidigt men ändå, de hade ju inte skadat att fråga EGENTLIGEN! Men men, nu får ja skylla mig själv.
kanske får tillgång till det på någotsätt nästa vecka men det tror ja inte! men men.

Veckan som gått har varit lång och ganska jobbig..orkar inte gå in på varför men ja överlever väl skulle ja tro!
Igår hade vi filmkväll hos Percey och det var mysigt,skönt att göra något annat, vilket det faktist har blivit nu ett par helger i rad men det är kul! Gillar när det händer något.
Ikväll kanske det blir bankett som gäller, fast ja vet inte om ja är så sugen på det men vi får se hur dagen utartar sig och om det händer något outförsigbart som ändrar min inställning ;) annars blir det bio i kalmar.. Så någonting blir det iaf!

Nu ska ja upp på vinden och hämta lite kartonger och börja packa lite hade ja tänkt. kan va skönt att ha det gjort, har ändå ingenting annat för mig!
Ha en bra dag och helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg, kommentera min om du har tid :)

2010-02-06 @ 10:46:14
URL: http://ssskeppstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bio är alltid trevligt, men när man är deppig kan man inte riktigt slappna av någon gång..

2010-02-06 @ 10:47:47
URL: http://dahbitch.blogg.se/
Postat av: Augustalice

Keep safe. Look out for one another.

2011-12-09 @ 12:09:33
URL: http://augustalice.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0