11/2

God morgon!!
Gud ja är så förvirrad och har sån panik över projektet så ja vet inte vart ja ska ta vägen!! De bara ligger och gnager mig i huvudet hela tiden och som sagt, ja har inte kommit på tre bra idéer som ska vara klara idag =/
dock har ja ju dagen på mig men men..vi får se hur de går helt enkelt.

Har sovit ganska bra inatt vilket är skönt, och det enda ja gör nu är att räkna ner..1 vecka kvar =D sen har ja egen lägenhet haha.
Dagen idag ska först nu spenderas på vårdcentralen då ja ska vaccineras mot twinrix..se ska ja möta upp söta Emilie och gå på bibblan och sen hem hit och käka lunch och bolla lite idéer..blir nog bra.sen packning inför sthlm-resan och så!! tidig kväll eftersom ja ska va i skolan kl. 05.50 imorgon, usch och fy!!

Men nu ska ja gå! hörs senare!

Vill bara säga att ja älskar mina underbara vänner och familj så otroligt mycket, tack för att ni har varit så gulliga denna vecka som gått!! Det har hjälpt mig så otroligt mycket!!
FÖRALLTID <3

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Älskar dig vackraste syster! <3

Tack för igår, det var bäst!

En glad alla hjärtans dag önskar jag dig! <3

Pussar från big sis

2010-02-14 @ 13:13:34
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0