Stockholm

Today´s the day!! Japp idag rullar jag hem mot stockholm.. så himla underbart! Att bara få komma hem och krama sönder alla mina kära och ha det så lugnt och skönt. Men innan ja får de så måste ja bege mig till skolan och lyssa på redovisningar och sen så, japp sen så rullar ja.. Lite småskakis för att köra upp men de lär nog gå bra, så länge ja tar det lugnt så ska det nog gå =)
Men ja åker faktiskt med lite olika känslor. men de kanske är bra.. ja vet inte!!

Hade iaf en helt underbar avslutning på min höst/vinter här nere och nu har ja en del att se framemot ;)..
Finns egentligen ingenting som ja kan säga om de.. Bara att ja ler =)

Nu ska ja försöka äta lite frukost sen måste ja göra mig klar att åka!
Ha de nu så bra här nere!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0