Smile

Mår verkligen bra nu, kan inte sluta säga de, men ja gör de så ja..varför inte? haha
Julen har ju varit toppen med mina nära och kära som har gett mig energi och hopp samt A som bara har gett mig lycka och allt va ja kan önska mig, finns inget bättre!
Så jäkla härligt att få känna såhär. Liksom att vakna på morgonen med ett leende på läpparna och känna att "japp detta kommer bli en bra dag, för ja vet vilka ja har" och sen bara köra på det. Så underbart!
Får så mycket tillbaka nu som ja, finns inte ord för va ja ska skriva!

Idag får de bli en dag för mig själv, iaf på dagen..Eller ja ska ta mig till centrum och handla lite inför nyår, ta mig en tur runt i solna hade ja tänkt.Även en tur förbi "jobbet" och hälsa på syster och Karro, sen blir de tjejkväll för hela slanten med min älskade Karro! De kommer bli så jäkla underbart. Tacos och prat hela natten!!
De är sånna dagar som man vill ha.
Och just nu vill ja att alla dagar bara ska gå fort, alla dagar fram till torsdag/fredag! =D så det är väl bara att sysselsätta sig så går det nog bra!
imorgon blir de ju systerdag så ja, allting går om man vill ;)

Nu ska ja plocka lite här hemma, och ja..till och med det känns ok att göra nu =D
ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Systerdag imorgon! :)

Puss <3

2010-12-28 @ 16:55:34
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0