ont

Nu är ja riktigt trött och slut i både kropp och skäl. Mest ont gör nog mina stackars små fingrar =(.. Har slipat alldeles för mycket idag och det kan ja säga, har inte varit roligt.. Totalt död på det asså.. USCHA!
ser grönt, känner doften av det och har det överallt är liksom det enda jag kan säga. förrädiskt!
Men idag så drog jag mig ifrån skolan lite tidigare, kom iväg vid kvart i 8 efter att ha slipat och spraylackat innan ja gick. så imorgon blir de en dag som ser likadan ut? blä blä men nu är det inte så långt kvar.. sen ska ja få vila ut mig riktigt ordentligt!
Så nu har ja duschat bort allt skit och slötittar på tv,funderar på att hoppa i säng snart, blir ju en lång dag imorgon med. så det kanske är bäst? jaja, vi får se ;)

Men det enda som ja skulle vilja ha nu är en stor famn att bara krypa ner i/in i och bara få koppla av!

Kommentarer
Postat av: Canman

Vinn vinterns hetaste läsplatta ifrån Canman!



Tävlingen hittar du på följande länk:

http://canman.se/tavling/jultavling.aspx

2010-12-15 @ 22:17:09
URL: http://canman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0