GLAD

Så var det måndag igen och denna helg har bara sprungit iväg,vilken är lite synd!
Satte som sagt ihop modellen igår och fixade lite med den i skolan innan ja drog mig hem och hade en helt underbar kväll!! ;)
Fick även en god natts sömn, för en gångsskull och kände mig utvilad och glad när ja vakna.. lär väl gå runt så hela dagen antar ja? haha

jaja, nu har ja iaf städat köket i skolan och ska sätta mig med powerpointen nu innan ja deckar :P haha
sen blir de nog hem och packa inför stockholm..ska bli härligt att åka hem och se mina nära och kära men ändå inte! men de kommer gå fort! Min älskade Madde kommer ju upp i slutet och de ser ja fram emot så otroligt!! längtar!!

nej nu ska ja sluta babbla..dags att försöka göra lite nytta, men de går inte.men ja ska försöka fokusera!!

Kommentarer
Postat av: Andreas H

Låter härligt! =)

2010-12-20 @ 15:07:44
Postat av: louise

kanske inte är därför ;D

2010-12-20 @ 15:58:06
Postat av: louise

kanske inte är därför ;D

2010-12-20 @ 16:02:51
Postat av: Andreas H

Nä precis :P haha

2010-12-20 @ 16:55:34
Postat av: Anonym

you know ;)

2010-12-20 @ 21:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0