dan före dopparedan

Dan före doppare dan!! Helt stört är det!
När ja gick o la mig igår så tänkte ja "shit va skönt me lov, och ja ska få sova"..men icke..haha det tyckte iaf inte Frasse som kom in och väckte mig vid kvart över 7, vilket gjorde att ja inte kunde somna om..va är detta liksom..hahah aldrig får ja sova?
Men de va ändå skönt att bara få ligga och dra sig till halv 9 =) samt att de va en ovanlig känsla att äta frukost med någon annan haha, inte van vid det :P

Men jaja, nu har ja varit uppe och hälsat på Karro på jobbet, så härligt att få se henne, sen va ja även på Ica Maxi o handla bingolotter tills ikväll..hoppas man vinner något.. Fast.. ja kanske inte vill ha tur i spel just nu?? ;) haha
Sen ska ja väl även försöka börja rita lite, har som ett mål att se till att få en till en bra "målning" eller så nu när ja är hemma och ledig..kan va lite kul.. hoppas de blir så bara =)

Just nu sitter ja på golvet och väntar på att lillsyster ska bli klart så att vi kan röra oss mot centrum och sen hem till storasyster som sagt..Massa mys, lite bak och laga god mat och MASSOR med girltalk ska de bli..=D underbart!
Så får se vilken gourmémat ja ska laga..ingen aning..mår lite illa nu så har ingen fantasi..haha

Fast nu kommer snyggingen in så ska väl försöka dra mig upp härifrån utan att skada mig haha.. Men ha en bra "da före doppare dan" =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0