ÅNGEST!

Usch har en sån sjuk prestationsångest nu!! Blev inte alls som jag hade tänkt mig idag, var i skolan till halv 6 (men borta över dagen) och borde väl ha kommit längre? Gaah blir galen, fattar inte varför jag inte stannade kvar?? inser nu att de kommer bli långa dagar nu de kommande, måste verkligen klara detta..men men, idag fick bli som den blev men imorgon ger ja gärnet igen om de nu måste bli till kl. 9 eller så! ja måste helt enkelt försöka så länge ja orkar..de andra orkar ju?? :S
Blev dessutom lite fel idag men ja tror nog att ja kan klara detta imorgon, men då blir de mycke limmande och så.. sen får vi se me lacknignen senare i veckan..ingen aning om hur detta kommer gå..

Så som sagt, imorgon blir de en lång dag med först CAD och sen verkstaden hela kvällen! suck suck.. =( vill inte mer, ingen motivation..tappat lusten liksom,tyvärr..
SKIT!

Kommentarer
Postat av: Molly

hej!

tack för din kommentar, den gjorde mig så glad :)

vad är det du läser? den är mkt nu innan jullovet va? :(



ska du göra något speciellt under julhelgen? :)

du får ha en underbar dag och ta hand om dig! kram

2010-12-14 @ 08:02:01
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0