6/12

Måndag och nu börjar stressen smyga sig på igen..Uscha inte kul!
Imorse var ja hos tandläkaren och fick en fin handduk av dom ;D,japp här i nybro får man handdukar istället för tandborstar haha. Sen var ja och klippte mig..Blev typ 20 cm som åkte o ja tycker väl att de blev kort men ja gillar de =) (för en gångs skull)
Sen var de skola som gällde och massa skissande..gick sådär. Har iaf bestämt mig för vilken sorts ja ska göra nu men ja har inte bestämt form än, sen ska ja ju skissa på funktionen lite mer och sen själva skissen eller ritning på hur den ska vara när ja ska göra den.. så japp..de kommer bli mycket att göra de närmaste dagarna.
Känner mig som sagt stressad över när ja vet va som väntar.. men men.
Nu ger ja upp för dagen, eller 20 minuter sen sluta ja för dagen (med undantag för en promenad) hehe

Nu blir de svenska hollywood fruar och bara lata mig!
Ha en bra start på veckan och resterande vecka!

lite snabba skisser ifrån idag..

 handduken ifrån folktandvården, riktigt fin? ;D 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0