29/12

Ännu en underbar dag har jag fått ha idag! Jag bara samlar på mig massor av energi och har de gött nu ;) de gillar vi!
Dagen idag har gått väldigt fort.. ja fixade lite saker tidigt imorse så de va lite tufft att ställa klockan imorse och gå upp men men, hade ju hela dagen på mig då att göra saker. Mötte upp storasyster i vällingby vid 11 för att titta lite i affärer innan vi åkte till farmor och höll henne sällskap i 2 timmar. Riktigt trevligt att göra henne glad.. Och väl där kom vi på en bra nyårs middag som ja tror kommer bli toppen =D

Efter trippen hos farmor åkte vi till Kista och tittade lite mer i affärer innan mamma kom och vi gick på bio. Såg "svinalängorna" och den var riktigt bra, väldigt gripande måste ja säga. Sen åkte ja och mamma hem till oss och åt julskinka och syrran hem till sig =) haha
Så nu sitter ja och bara latar mig i sängen och bara vill att även denna dag ska ta slut! men ja har de bästa kvar på denna dag, så väntar lite till ;)

imorgon blir de skridskoåk för hela slanten i stan med syster,camilla,max och amelia.. tror de kommer bli toppen! Måste ju få dagen att gå för på kvällen kommer ju du!! =D Mys mys mys!! ska bli så himla underbart!!

Så kanske ska städa lite här inne så att det inte ser ut som ett bombnedslag nu ;) haha
Hoppas ni haft en lika bra dag som ja har!


love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0