Kärlek!

Tack alla underbara som har försökt att stötta mig de senaste dagarna, vet inte vad ja gjort utan er. dagarna har varit grymt långa samt nätterna men om ja inte hade haft en sån tur att ha er vet ja inte om ja hade stått ut med dom.
Mycket har forit omkring inom mig, och gör fortfarande men ja vet att på något sätt,långt bort kan ja ta mig upp, börja se ljuset igen dock är det inte lätt.
De finns två personer som ja inte tänker namnge men som inte har kunnat krama om mig fysiskt just nu, men psykisk och ni ska veta hur mycket det betyder för mig. Ni finns alltid i mina tankar och jag vet att dag som natt så finns ni där! Tack så himla mycket för att ni ens bryr er!
Jag skulle aldrig orka vara vän med mig själv under denna period (vilket ja inte är) men ni som orkar stå ut med mig är värda VÄRLDENS störta eloge för de!

Än idag har ja svårt att se framåt och att det kan bli bättre men ja försöker, kämpar varje dag. Att ens kliva upp på morgonen är jobbigt men ja gör det, för att få dagen att gå.

Men än en gång så måste ja bara tacka alla som har och som finns här för mig just nu, vet inte vad ja skulle gjort utan er. Ni betyder allt för mig och ja älskar er mer än ord kan beskriva!!


inga nämnda inga glömda, NI vet vilka ni är!!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sertralin?

2010-08-21 @ 17:37:02
URL: http://www.google.se
Postat av: jossan

älskar dig finaste <3

2010-08-22 @ 18:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0