underbar söndag

God morgon/förmiddag!
Sitter här på balkongen och bara njuter, solen skiner och det är en helt klar och blå himmel och ja kan inte säga mer än att ja ÄLSKAR det!! hahah, man måste ju njuta när man kan ;)

Gårdagen var helt underbar,länge sen ja hade en så härlig söndag måste ja säga.
Började dagen med som sagt, frukost på balkongen i solskenet =) underbart! Sen vid halv 1 tiden åkte ja in till stan för att möta upp söta Boel..Vi tog oss en riktig långpromenad ut på djurgården,har aldrig varit så långt ut ;) men det var verkligen skönt.Mycket tjejsnack och sånt blev de ;) Sen vid halv 4 tiden kom Karro och mötte upp oss och vi satte oss med kaffe och glass i nybrokajen och bara njöt av söndagen!
Åkte hem i lagom tid för att få i mig lite middag sen åkte ja in till söder för att träffa upp en kompis. Blev först en riktig långpromenad (igen) runt zinkensdamm,mariatorget med lite paus på apberget ;). Efter ett tag kände vi väl oss rätt trötta i benen så vi gick till ett ställe där man kunde köra blijard och hade en trevlig stund där inne, dock så vann ja ju inte haha men det gör faktiskt ingenting, huvudsaken var att det var kul.
När vi kände oss nöjda där tog vi oss en till promenad ner mot vattnet vid tantolunden och satt och snacka vid vattnet och kolla på månen (okej de lät kanske lite konstigt men så va de ;P)
Efter ett tag kände vi väl även nu att ögonen började säga sitt,då var ju klockan halv 12 så de var bara att knata till stationen och åka hem. Kan säga att ja somna som en klubbad säl när ja kom hem sen haha

Nu känner ja mig lite mör i kroppen men de ska nog gå att få bort, får väl bli en liten promenix idag med, upp till mina FINA på stenbacka sen en snabbis till centrum för att fixa lite saker.
Men annars så vet ja inte hur dagen ska gå, hoppas på att någon vill åka och bada el så med mig, hålla mig sällskap!
Ikväll blir de nog systermys och middag hemma hos C i vällingby, lite fångarna på fortet och så.. Härligt härligt!
Nu ska ja ta min bok och förbättra brännan ;)

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0