sista söndagen

Så var det söndag igen, sista söndagen i Stockholm..Känns lite tråkigt att skriva det men det är ju sant satt..:S
Helgen har gått fort men den har varit lugn, känner att ja inte har den energi som behövs för att gå ut och "röja" haha.. Utan de har fått blivit mysiga hemmakvällar med min kära syser (fredagen spenderades i soffan med film och massa gotti)..Gårdagen åkte vi över till farmor på dagen sen blev de en middag hos pappa som sluta ganska tidigt..Så vi åkte till vällingby och kolla film sen tog ja bilen hem till solna för att ha en kväll för mig själv. Kom hem vid halv 11 och då var det rätt härligt att ingen va hemma så att ja verkligen kunde få min tid och fundera (vilket ja kanske gjort alldeles för mycket veckan som varit) men ändå..

Nu sitter ja och väntar på att Boel och Karro ska vakna så att vi kan träffas och ha det mys i solen..=) Njuta av den sista dagen (kanske) tillsammans på länge..
Sen ikväll får vi se va som händer ;) men de vet ja väl under dagen som kommer.
Sen går vi in i den sista veckan här uppe.. eller vecka och vecka, åker nog hem på torsdag som det ser ut nu.. Och på fredag ska ja få spendera HELA dagen med världens vackraste och bästa Madde!! Det ska bli helt underbart,så nu har ja någonting att längta hem efter,vilket gör det lite mindre jobbigt.

Nej dags att göra sig i ordning kanske?

I´m still wondering why you can´t give me an answer..maybe i´m crazy..
väntar väntar väntar..
hoppas de kommer snart!! =/

 


Kommentarer
Postat av: Madelene

Åh jag längtar så otroligt mkt efter dig!

Du o jag mitt hjärta <3

2010-08-23 @ 11:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0