sista dagen.

God dag!
Känns lite vemodigt idag med tanke på att det är sista dagen i Stockholm innan jag åker hem. Eller de känns både bra och dåligt, men orkar inte gå in på mer..
Hade en supermysig dag igår med Boel på IKEA. Vi gick omkring och verkligen suktade efter allting och ja, man vill ju ha mycket och självklart kommer man hem med någonting,vilket ja inte förstår ;) haha Fikade även på lite kaffe och glass/kanelbulle. Sen skulle vi köpa en data men den fanns inte inne tyvärr så hon får fixa den sen, och ja blev ju väldigt sugen på en ja med, men de tror ja inte att de blir =( hhaha
Hade även en mysig middag och kväll med pappa.Han bjöd på grillad lax,sallad och potatis och det var GRYMT gott.!

Idag har ja inte så mycket inplanerat nu på dagen. Är hemma hos pappa och bara slappar,ska väl ta mig mot kungens kurva sen och titta lite,handla lite på ÖB kanske ;P haha. Sen i eftermiddag ska ja iväg och det kommer nog bli trevligt, men när och var vet ja inte än.. kommer väl ett samtal snart ;P haha
Fast just nu väntar grannen på mig för att bjuda på lite fika nu efter min lunch ja hade med pappa!
Hoppas ni får en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0