Mysdagar!

Nu passar ja verkligen på att njuta och mysa med mina nära och kära och det känns skönt! Vet att ja kanske inte varit det bästa sällskapet men ja har iaf försökt!
Igår hade ja en sån där mysdag med syster på eftermiddagen, eller ja började dagen med att säga hej då till alla på paprikan och stenbacka eftersom ja inte hade så mycket för mig.
Men sen kom ja hem och då var syster villig att vara med mig en sista gång på sommarlovet och det glädjer mig =)
Vi tog oss en helt underbar promenad genom karlberg,st eriksplan och kom till fridhemsplan. Mycket snack,glass och kaffestop och lite shopping hann vi med innan vi knatade hem i solskenet. Det var verkligen så härligt att få vara lite med "lilltjejen" innan man åker hem =)
Kom hem,åt middag och hade sen en trevlig kväll med familjen och kollade på fångarna på fortet,mysigt mysigt!

Dock kunde ja inte sova i natt så är rätt så trött nu men kan ändå inte gå och lägga mig igen så det får bli en tidig kväll hos pappa ikväll istället, efter att ja har fått ha en mysdag med mina två pinglor Karro och Boel. Blir shoppa data och sen bara njuuuuta tillsammans!

Nu ska ja packa klart de sista, bära ner allting till bilen som ja sen ska ta till pappa och rulla ner mot kalmar på fredag.. Planerna ändrades så nu får de bli fredag morgon som ja åker ;) men det gör ingenting. Morgondagen kommer nog bli bra och sen kommer fredagen bli SUPER då ja får träffa min pärla Madde! Saknaden är enorm och vi har SÅ mycket att ta ikapp så en riktig "girlnight" kommer de bli!
Men som sagt, dags att fortsätta packa.. =/

Lite bilder ifrån dagen med syster <3

   
 

 


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Kommer sakna dig älskling! <3 Tur att jag får krama på dig en gång innan du åker!!

Hälsa Karro o Boel! Puss

2010-08-25 @ 11:56:10
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: Madelene

Snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart!! :D

JIPPI!!!

2010-08-25 @ 12:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0