move your body

Ooh shit vilken rolig kväll de var igår eller dag överhuvudtagen!! Får verkligen en sån energi av att va med min Madde!!
Började dagen med en långpromenad med charlie runt sjön och det var ju så vackert! Sen kom vi hem och bara latade oss ett tag, gjorde oss i ordning sen för att göra staden! Vi shoppade en hel del,lunchade på "vårat" ställe och bara mös..=D
Tog även bilen hem tillbaka till nybro en snabbis för att packa upp och fixa lite där hemma,hämta kläder inför kvällen.
Senare på kvällen åkte ja tillbaka till Kalmar för att göra oss fina inför kvällen. Blev lite fixande innan de andra tjejerna kom och vi tog oss ett glas vin innan vi senare på kvällen gav oss ner på staden igen för att göra den osäker ;D
Dansade verkligen "röven av oss" hela natten och ja och madde kom inte därifrån förrens halv 3..sen tog de en jävla tid för oss att komma hem ;D haha
kom väl i säng kanske halv 4-4 någonting..

Nu har vi ätit en god frukost,skrattat en del och ska snart ut med Charlie för en promenad i solskenet..Sen bär de nog av mot Nybro för min del, städa,fixa matlådor och allt vad det nu innebär att komma hm igen.Sen imorgon börjar skolan igen och ja vet inte riktigt hur de känns..Ganska ok tror ja?
Nej ska fixa mig nu! Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Din eviga vän!

Jag har haft det helt underbart dessa dagar ihop med mig. Har verkligen mått bra och har inte skrattat såhär mkt på länge. Du är en underbar vän och person, jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag kommer alltid att finnas här för dig!

Vi ska fixa detta ihop. Du och jag, du & jag <3

Saknar dig så, är så tomt här hemma nu...

2010-08-29 @ 20:03:21
Postat av: Ciccie

Älskar dig!!! <3

2010-08-30 @ 13:19:42
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: Emma^^

Underbar blogg! :D

2010-08-30 @ 21:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0