mot landet

Jahapp så var det söndag igen.Tiden springer iväg och snart ska man hem också :S:P
men men.
Veckan har gått väldigt fort, har haft riktigt trevligt.
Fredagen spenderade jag med syster,viktor och linda nere på kaanan för att bättre på brännan lite,även lite bad fick de bli. På kvällen hade vi taco-middag med karro och nicole sen kom det över lite annat folk och satt och drack och hade det trevligt ;)
Gårdagen spenderade jag först med filmmys med syster sen lite kvalitetstid med Jossan innan vi begav oss av till hennes mamma för att ha lite kräftskiva och så.
Var en väldigt trevlig kväll som inte ledde till utgång för min del utan vid 12 släckte ja lampan för natten.

Nu imorse låg jag kvar i sängen och bara drog mig,riktigt skönt så nu har ja precis avslutat frukosten och packat inför en tvådagarstrip upp till landet. Hoppas de blir trevligt, är väl bara att le och se glad ut??
Men nu ska ja hoppa in i en dusch sen ska ja nog hämta bilen och tuta iväg. Hoppas ni har en bra dag och helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0