minigolf + sol

Lång och seg dag är vad de har varit idag, dock har den väl varit bra. Har ju fått sola min lilla kropp samt varit nere på CO och hälsat på mina gamla arbetskompisar. Alltid lika kul att komma dit,de är så trevliga och glada =D
Gick hem och se så hämtade ja upp syster på jobbet och vi två tog bilen till kaanan för att spela lite mingolf, och ja förlorade ju som vanligt.. haha Sen fick de bli lite solande också innan vi åkte hem för att laga middag.
Så nu sitter vi här med en kaffe i handen och kollar "Biggest loser", sen blir de "fångarna på fortet" innan man hoppar i säng =)
Men det är så härligt att bara ha en sista systerkväll innan ja åker tillbaka, så fortsätta att mysa ska vi göra nu! =)

  

Men nu sitter ja här och funderar på om ja ska köpa Converse skor eller inte, och i sånna fall vilken färg?
Vita eller lila kanske?? :S ingen aning!



HJÄLP MIG!
 


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Kommer också sakna våra systerkvällar!! Men snart kommer jag ner till dig fina syster! <3

Och kom ihåg, du är värd bättre!!!! <3

2010-08-24 @ 08:38:35
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: Gina

Vita !

2010-08-30 @ 18:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0