kämpa?

Har nog inte känt så här förut..Allt ja gör blir fel,ingenting fungerar helt enkelt..Skit är vad allting är just nu!
Om ja inte hade varit och fått spendera helgen och dagarna med folk som tycker om mig och vill mig väl vet ja inte hur detta hade slutat, de är jobbigt att säga de men så är det!
Ja vet inte vad som har hänt och ja vet inte hur ja ska kunna orka ta mig upp igen, men ska försöka..De är väl allt ja kan?
Ska iaf börja med att försöka få i mig lite frukost =S



VARFÖR PLÅGAR JA MIG SJÄLV MED ATT GÖRA SÅ?? =/
 


Kommentarer
Postat av: Belinda

Livet är en tuff väg och det innehåller en mängd utmaningar. Saker man kan förstå och saker man inte alls förstår sig på. Det enda man kan göra är att vara stark och ta sig an utmaningen. Och du utstrålar en stark människa so keep up the good work ! Alla har sina upp och nergångar men en dag så ljusnar allt och allt känns amazing igen. Så glöm inte, det finns alltid något gott i slutet bara man kämpar sig igenom mörkret! :)

2010-08-16 @ 10:24:11
URL: http://belindaheidnert.bloggsida.se/
Postat av: Ciccie

Älskar dig mest!!!! <3

2010-08-16 @ 18:14:56
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0