Hemma igen!

Så var man hemma igen då, nere i kalmar/nybro! Vet inte riktigt hur det känns men ja, eller de känns nog ganska bra eftersom ja har fått ett sådant välkomnande av Madde, hon har verkligen tagit hand om mig under denna dag som gått!!
När ja skulle åka igår kändes de lite vemodigt men de gick bra, resan gick ganska fort men fick ta några stop under vägen såklart.
När ja kom hem så var de bara att lämpa av alla saker,orkade inte ens packa upp haha men de får ja göra senare idag eller imorgon + dammsuga ;P
Vid halv 6 tiden tog ja bilen in till kalmar för att möta upp min kära vän och blev bjuden på en mysig middag på en gång! Vi gick sen och hyrde film,satt i soffan och bara pratade om allt och ingenting,tog ikapp de som vi hade missat (fast tiden räckte inte ;P)!!
Vi gick upp ganska tidigt imorse och åt en mysig frukost och sen tog vi oss en morgonpromenad med hunden vid slottet,riktigt mysigt!!

Nu ska vi göra oss i ordning för att gör stan,luncha och bara ha det mysigt. Sen hade ja väl tänkt att ta mig tillbaka till nybro,handla lite och sen åker ja nog hit igen och går ut och dansar med tjejerna..Eller ja känner bara Madde men de blir kul med nya människor =) så vi får se!!

Dock så känner ja nu att ja verkligen saknar vissa där hemma. Sommaren har varit bra till viss del och dålig till viss del men nu när ja sitter här så tänker ja bara på den bra tiden och ja..ja saknar verkligen den! Saknar ER!!
Men som sagt, dessa 3 månader har gått grymt fort och mycke har hänt men de lär man sig väl bara av??
Nu ska ja ta nya tag igen och ja känner att min styrka och solstråle kommer att hjälpa mig OTROLIGT mycket! ÄLSKAR DIG <3

Hoppas ni får en bra lördag och att allting går bra ;)
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0