hästterapi

Har haft en underbar dag idag med Linda. Vi åkte nämligen ut till hennes pappas ställe och fick låna hans två hästar och vara ute hela dagen och rida. Det var helt underbart!
Hämtade upp henne vid halv 10 imorse och sen bar de av mot upplandsväsby. Där hämtade vi hästarna, och var ute och red i typ 3 timmar. Helt underbart!
Kände att jag verkligen hade saknat det. Var härligt att komma på andra tankar också, men de kom ju tillbaka när man satt av men men. Ett litet tag kunde ja ta det lugnt iaf.
Åt en härlig lunch ute och sen åkte vi tillbaka.
När ja släpt av henne åkte ja till pappa. Handlade lite mat och sen hoppade ja in i en dusch. Så nu har ja gjort allting och bara ligger och slappar i soffan,lyssnar på bra?? musik och väntar på min lilla pappa. Blir nog soffläge hela kvällen för min del,kanske lagar mat om ja får i mig den, men vi får se. Annars blir det bara väldigt lugnt!

Jaja, happy day??! =/
 


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Det kommer kännas bättre älskade syster! <3

2010-08-17 @ 21:25:37
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0