bra start?

Shit de är redan den 2 augusti men ja har SEMESTER!! Gud så skönt de är. Dock har den väl inte varit den bästa hittills men men.
Fredagen direkt efter jobbet gick bilen mot småland och växjö för att hälsa på morfar och mormor. Där var vi tills på söndag och bara hade det mys med god mat,mycke gott att dricka och trevlig sällskap. det var ja,mamma,ciccie och viktor som tog oss ner dit.
Gårdagen tog vi vårat pick och pack och körde hem mot kalmar och lilla nybro. Stannade vid kosta boda outlet på hemvägen och shoppade lite trevliga saker ;P
Men sen sprack de, när vi väl kom hem!
Först visste vi inte va vi skulle handla och de gjorde att de tog lång tid inne i affären,men sen så skulle vi hem till min fina lilla lägenhet tänkte vi.
Men de va då vi fick den STÖRSTA chocken! Elen eller rättare sagt proppen hade ju gått för ett par dagar sen så hela mitt kök var ju förstört. allting i kyl och frys hade möglat och börjat rinna ut! Asså det såg ut som ett bombnedslag och luktade som om någon hade dött där. FY FAN!
Men har man sin egna ängel så har man, min kära syster ställde sig ju där kors och tvärs och tog tag i allting. tappa upp vatten och skura helt enkelt,höll på i 1 timma ungefär och ja..herregud! Finns inte ens ord för de längre!
men efter de såg vi att klockan va 9 och vi inte hade ätit sen 9 på morgonen så ner till pizzerian (den enda som var öppen då vid den tiden på en söndag) och handla middag.
Sitta ute och ha lite picknick fick de bli,för ingen ville va hemma i denna stank.

Men natten gick väl helt okej iaf, med fönstrerna vidöppna så somna vi vid 12-1 iaf och sov till halv 10 då vi ringde värden osv.. jaja.. nu är allting fixat iaf och nu ska vi väl handla doftljus så att de börjar lukte lite gott här igen ;P haha

Fast just nu ska ja klä på mig så att vi kan röra oss mot kalmar och shoppa lite,fika och bara ha det underbart allihop!!
Hoppas ni får en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Klart jag ställer upp darling!! <3

2010-08-02 @ 11:33:05
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: emelie

Åh hejje! Jag jobbar tis ons tors lör den här veckan har jag för mej. åh! du är söt. hoppas allt är bra med dej trots kylen... haha puss

2010-08-02 @ 23:39:00
URL: http://emeliesandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0