Bowling + nackspärr?

Så va typ min sista dag här i stor staden över. Den har varit väldigt bra!!
Började dock inte så bra, hade typ lite nackspärr eller väldigt ont i vänster sida men de fick gå ändå.. hehe
Efter att ja varit inne hos mina grannar på fika (de är väldigt sällskapssjuka ;P) så begav ja mig in till söder där ja skulle träffa en..
Vi tog oss en liten runda där i kylan och hamnade tillslut i en bowlinghall =).. Det var väldigt kul och ja, bra gick de faktiskt för en gångs skull,länge sen de gick så bra, undrar va de beror på?? haha Men dock så förlorade ja, men ja skyller på nackspärren ;) haha!
Sen så började magarna kurra och vi gick och tog oss en väldigt god sushi och bara satt och hade det mys där ett tag, mycket prat om allt och ingenting =)

 

Sen skulle ja egentligen ha åkt hem direkt efter de men sen så ringde lilla underbara Karro och ja mötte upp henne i liljeholmen för lite mathandling och nu har vi hamnat i hennes lilla etta.. Blir snart lite middag och prat innan ja åker hem till pappa för att få min "skönhetssömn" innan ja hoppar in i bilen för att dra mig hemåt igen.
Kommer kännas skumt, men men.. Hoppas bara att allting löser sig och så i framtiden ;)
Ska vara lite social me Karro nu.
Hoppas ni haft en lika mysig och trevlig dag som ja, och sommar med för den delen (dock inte hela tiden)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0