5 augusti

Torsdag och de är SOL, äntligen sol!! Gud så glad ja blir. Så härligt att vakna upp och känna att man inte fryser och att man liksom kan få bättra på den brännan som nu har försvunnit haha.
Så mina planer för dagen är ju liksom att bara sitta på balkongen och ta det lugnt, läsa en god bok och bara ha det så skönt man kan,kanske sova lite också.
I eftermiddag ska ja nog bege mig till rålis och så,men får se om ja orkar och får se om vädret håller i sig dvs :P

Gårdagen var underbar! Den började väldigt dåligt med kallt väder och mycket regn men det stoppade inte mig och Karro för att åka in till stan. Vi gick omkring och strosa,fikade och fick en väldigt trevlig middag, med andra ord så var den stunden med henne sjukt härlig!
Efter middagen kände karro sig lite seg så och åkte hem, ja åkte till c o v i sumpan för att ta mig en aw.. och den awn blev väl mer än 1 men det gick bra.. kvällen slutade trevligt,lite sent kanske men sånt kan man leva med ibland ;) fast inte kul att behöva vakna kl. 8 fast man har semester, men ja kan ju sova nu på balkongen ist ;) haha

Ska alldeles strax klä på mig och dra mig upp mot karro och snacka lite skit på hennes rast, sen ska ja hamna här igen.
Nej nu ska ja njuta i 20 min till innan ja ska gå! Hoppas ni njuter lika mycket som ja!!
 

Kommentarer
Postat av: Spices

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-01-21 @ 10:59:49
URL: http://spices.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0