3 augusti

Så var man hemma igen då efter att ha varit på resande fot sedan i fredags! Skönt på ett sätt men ändå lite konstigt måste ja säga, ja är ju liksom inte hemma nu.. :S men men
Som sagt. Vi har ju varit hos lilla mig i kalmar och dagen igår spenderades i kalmar stad för lite shopping,öl i solen och den avslutades hemma hos mig med underbar middag,dricka och kortspel. riktigt härligt.
Jag som inte skulle handla hittade faktist ett par skor som ja VAR tvungen att ha ^^, hahah

Dagen idag har spenderats i bilen. vid 12 åkte vi förbi klasskompisen Malin för lite blåbärspaj och kaffe innan vi begav oss hem mot stockholm.. Resan gick bra, den var inte så himla lång men vid halv 8 iof så satte ja ner mina väskor här hemma i solna. nu har ja precis kört en maskin med tvätt,ska strax in i en dusch sen ska ja kolla film innan ja slocknar!

Hoppas dagarna har varit lite bra som mina!
(lite bilder ifrån ihelgen)

 mina skor :D (i love it ;P)
 ducky o ölen :D
    
lite ifrån uteserveringen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0