mys

Ooh sån härlig dag jag haft idag! Kom hem som sagt vid 1 då de var dags för att baka kaka och så.. Efter de satte ja mig ute i solen och skulle plugga men de gick inge bra,ångesten hann före..tyvärr! Så ingenting fungerade och ja gav upp, känner mig riktigt lat alltså! Usch va ja mår dåligt över detta, kommer inte kunna göra ngt på typ en vecka nu så de är inge bra! FUCK FUCK FUCK!
men men.. vid 7 typ kom några över på lite fika.. De blev mycke prat och även lite Håkans bar som gällde ;) hehe
Nu ligger ja i soffan,försöker bli trött men de går inte så bra,ska strax fixa matsäck tills imorgon..kommer ju bli en lång dag!! Klockan 5 ska ja stå utanför Heléne så ja, måste ju sova!
Så ja stänger nog av denna snart och kryper ner i sängen!

Här kommer lite bilder ifrån helgen =)
 Conny o Toffe fick en krabba..medans vi sola oss ;)   
   Kvällspromenad med vovvarna =)
 Frukost för min del i solskenet

Med andra ord = Det har varit underbart! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0