söndag

God morgon!
Vilken trevlig kväll det var igår när vi skulle fira lilla Sara som fyllde 22 =D
började med att jag och Eleonore gjorde fina,rosa små cupcakes till henne och la i en fin korg, haha. Det var lite pyssel eftersom mitt kök inte är så stort men det gick iaf ;) hon blev väldigt glad :D
Men som sagt, vi var hemma hos Sara hela kvällen och bara snacka massa skit och hade det hur trevligt som helt.. kom väl hem vid 1 eller så, inte allt för sent men då var man ganska så trött.

    (orkade inte vända på dem)

vakna såklart tidigt idag med men men, lät mig ligga kvar till 20 i 9 ;P haha
Så nu har jag ätit frukost, hängt tvätt och ska sätta mig med design historian.. Ingen utgång blir de nog idag, blåser och är inte alls skönt väder..men vi får se ;)
Hoppas ni hade en bra lördag och får en bra söndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0