solsting?

Mmm härlig dag det ändå har varit idag trots skola. Men solen kom som sagt fram på förmiddagen,så lite solande innan ja stack hann jag ju.
Skolan med möte om sthlms-resan i 5 min, sen så fick de bli ännu mer solande i 1 timme innan skolan skulle börja på riktigt. Passade faktist på att sitta ute och plugga när vi hade grupparbeta haha så ja är nöjd ;P
Efter skolan satt ja kvar, ute i solen såklart och pluggade lite innan ja åkte hem vid 5..
Då fick de bli plättlagning,de blir bara bättre och bättre och sen har de blivit lite pluggande även nu ikväll. Dock vet ja inte om de är bra gjort men gjort är de iaf ;P
Och när ja satt som "bäst" och pluggade så ringde min lilla telefon och de var ju såklart min lilla älskling som ringde,glad blev ja :D, nämligen Katta. Berättade att ja kunde komma över den 23-25 april så maybe maybe går tåget emot henne då, oooh de skulle vara så underbart. men ja vet inte, beror lite på granpa med ;P haha ska ju besöka honom också!

Ajja känner att detta blev ett konstigt inlägg, kanske har fått lite solsting efter som ja älskar solen för er som inte har märkt de ;P eller så är de något annat helt enkelt haha.
Nu ska ja sluta flumma och kolla klart på håkans bar sen svenska hollywoodfruar och dricka min chokladlatte och glass! mm de kan ja njuta av verkligen!
hoppas ni haft en bra dag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0