myspys

Härlig dag jag har haft idag =)
Bilen rullade som sagt iväg till bergkvara mot min lilla madde vid var över 10 kanske, så fick spendera lite tid där borta med henne. Blev en god lunch och mycket prat som gällde ;P
Sen begav vi oss in till kalmar och åkte till IKEA och MODE-huset där ja hittade två par leggings (oups ja som inte skulle handla haha)
Kom hem ifrån min lilla färd vid halv 5 då de var dags att ställa sig och laga lite mat. Blev en god kasslergratäng och så.
Sen fick de bli en lång dusch med rakabenen,fotmassage och så. Nu har ja även på mig en ansiktsmask och dricker en chocklad-latte och kollar på "postkodlotteriet".. Mmm. det är en härlig dag att bara ligga hemma och mysa,regnar ju och allt utomhus.
Nu ska ja krypa ännu längre ner i soffan och bara MYYYYYYYSA!

 lördagsmys

   lite bilder ifrån igår =)

ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0