Måndag

God morgon/förmiddag!
Härlig morgon idag,nu skiner ju till och med solen =) men som alltid kunde ja inte sova ut så efter några timmars vridande och vändande så gav ja upp halv 9 och tog mig en lång och lyxig frukost istället. Sen insåg ja att ja inte hade några ägg hemma,vilket ja skulle ha till lunchen så de fick bli en liten tur till affären,då var de dock kallt och molnigt men nu när man kom hem så sprack de upp och den fiina blåa himlen skiner på mitt lilla ansikte på balkongen.
Snart börjar min skolvecka, först med lite info om sthlm-resan som sker den 27-28 april och sen blir de designteori som gäller. Får se va de innebär men ja har verkligen ingen lust eller ork att sätta mig vid skolbänken idag..men men.
Ikväll blir de bara slappa, kanske lite mys med E med håkans bar,svenska hollywoodfruar och sånt mys ;D
Nehe, kanske dags att klä på sig lite så att man kommer till skolan någorlunda klädd :P
ha en härlig måndag!
 

Ciccie,ja vet verkligen inte va ja vill ha ;P.. att du kommer ner och spenderar lite tid med mig är ju alltid toppen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0