måndag + sol

God morgon alla glada! Härlig dag idag med sol och bra sömn ;) vilket betyder att jag är glad!
Sitter nu på min "balkong" och solar, ätt frukost här ute precis och ska snart bege mig till skolan. Första handledningen inför projektet är de som gäller, så vi får se hur det går. Inte alls taggad inför detta projekt men de är ju det sista vi gör så japp, projekten brukar gå fort och med andra ord är det sommar snart =) , men kom på nu att ja inte har jobb.. ajja de orkar ja inte oroa mig över nu,inte idag.
Efter "skolan" som bara varar i 45 min ska ja först sätta mig i solen och skissa sen ska ja ta tåget vid 12 till växjö för att hälsa på mormor och morfar. Blir lite födelsedagsfirande (i förväg) och bara lite mys! härligt härligt!
Men nu får man väl göra sig i ordning för skolan..

hoppas mamma med familj kan åka hem på lördag ifrån USA, va händer om de inte kommer hem?? =/ lite orolig..

Kommentarer
Postat av: Ciccie

ja just ja, du skulle ju till växjö.. satt och saknade dig på skype igår ;) hoppas du får det underbart hos mormor o morfar, o hälsar från mig! :)

jag funderar också på om mamma o co kommer hem från usa, hmm.. hoppas de kan åka hem!!

puss <3

2010-04-20 @ 09:05:48
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0