lördagsmorgon

God morgon! Japp lördag igen men ja vaknade lika tidigt ändå :P haha usch asså ja orkar inte, så måste nog gå och handla valerina idag för att ja ska få sova ut. Gick liksom och la mig sent men vaknade ändå jävligt tidigt, så SJUKT trött på detta nu!
Men men!
Gick upp och sprang ner till tvättstugan för att köra min stora tvätt hehe sen blev de en god och lång frukost. Idag lyxade ja till det med keso-ananansbladning, kesella + björnbärblandning,te,jucie och smörgås! Mums va gott de va =D



Ska snart ta itur med veckans storstädning plus plugg. Idag ska ja nog göra klart hela design historian känner ja så att ja slipper oroa mig om den sen!
Men först ska ja titta lite mer på nyhetsmorgon och bara lata mig, måste iväg och handla (fast vädret är bajs) sen också inför kvällens bravader ;P haha
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0