20/4

Mmm, äntligen hemma efter en härlig vistelse i Växjö hos lilla morfar!
Kom dit vid 1-tiden igår.Då fick de bli ett besök hos mormor, en tur på stan, VÄRLDENS godaste middag på "Casalinga" (laxrosor med potatis till mig,kött och potatis till morfar,bilder kommer sen) och sen va vi så himla trötta efter dagens bravader så vi gick hem och bara lata oss framför tv.n. Blev en tidig sänggång med andra ord ;P
Dagen idag började med lång och härlig frukost (trevligt att bli serverad ;P) sen blev de en lite promenad i solskenet. EFter de en runda på stan för min del medan morfar var på massage. En tur till mormor hann vi också med! Sen fick det bli lunch-/middagsbuffé på kinaresturang och hem och vila innan tåget gick hem för min del.
Såfort jag kom hem blev det bara att vända och ta cykeln till "folkan" för att kolla bio. Blev "Alice i underlandet" med tjejerna, en riktigt härlig och bra gjord film som jag gillade väldigt mycket. Dock var det inte så kul att kliva ur salen,för då märkte vi att det stod som spön i backen,men det var ju bara att sätta sig på cykeln och åka hem :P

Så nu sitter ja nerbäddad i soffan med filt och allt och bara myser. Borde plugga lite innan ja går och lägger mig men tar de sen tror ja ;P Är ju desperate housewives på tv som man måste se ;)
ajja ha en fortsatt bra kväll, de ska ja iaf!


RIP Linus!! Du skulle fyllt 23 idag,men ja tänker på dig! Kusiner emellan!


Kommentarer
Postat av: Ciccie

R.I.P vår fina kusin! Sjukt att det snart gått 12 år sedan han försvann :( Puss

2010-04-21 @ 18:53:27
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0