vimmelkantig

Gud, ja är så himla TRÖTT!! Orkar inte mer nu, idag kommer jag iaf inte jobba nå mer med någonting.. Bara ligga i sängen och sen somna tiiidigt.
Har vart i skolan och egentligen inte gjort någonting alls idag men ändå är jag helt slut. Känns som om jag skulle kunna sova i flera dygn nu men det kan ja ju inte men det känns som de ;P
Har som sagt inte fått någonting viktigt gjort i skolan alls idag vilket inte känns bra.måste komma igång och börja med projektet på riktigt, men vet inte när jag ska göra det. kommer ju inte bli så mycket gjort när man kommer upp till sthlm i helgen känner jag men jag ska försöka sitta lite iaf, bara för att. För jag måste ju jobba.

Men gud va det ska bli skönt att komma hem. Roligt att träffa alla igen och så sen så ska ja SHOPPA haha :D har längtat efter det kan ja säga ;P

Nej nu svamlar jag bara så ja, ja slutar nu!
God natt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0