Utkast: Tjooho! Söndag ...

Tjooho!
Söndag igen och nu har ja bott här i en hel vecka! :P fast det känns som om man har bott här i några månader. det har ju som sagt verkligen varit fullt upp hela tiden så det är inte så konstigt att man knappt vet vad man heter längre ;)
Men ja har det som sagt bra. har hunnit landa lite idag iaf tror ja, tagit mig en långpromenad i lilla nybro på 3 timmar kanske och bara sett mig om. Denna stad är verkligen supermysig, lugn och så. Tror att det är bra för mig. man kan verkligen koppla av.

Hade kräftskiva igår med klassen hemma hos oss. det var riktigt trevligt faktist, man kom varandra ännu närmare utan alla faddrar och så överallt hela tiden. Så många sånna kommer vi ha tror ja. =)

Orkar inte och hinner inte skriva allting som händer här nere utan ja får ta de som de kommer.
Imorgon är det skola igen och ja har sovno

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Det låter som att du har det jättemysigt syster! Man blir nästan lite avundsjuk ;-) Jag är så glad för din skull! Tack för dina fina ord på bloggen. Det värmer!! Saknar dig också min andra halva! <3

2009-09-07 @ 06:57:30
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0