trött

Gäsp!
Gud va trött jag är nu, helt slut. Har som sagt varit i skolan hela dagen och kom inte hem förns halv 6. då var det bara att ställa sig vid spisen och laga lite middag innan man skulle vidare igen. Idag bar det av till kalmar för att kolla på ett litet seminarium på konstmuseet som finns där, och det var väl lite si sådär. Men med gott sällskap så vart det ju bra =)
Har haft en super mysig kväll dåra med andra ord och bilresan hem var verkligen skön. Jag och Emelie hade verkligen ett "deep-talk" och det var skönt. Bra att höra att det inte bara är jag som känner så!

Så för min del blir det skönt med sängen som står och välkomnar mig nu. En dusch bara sen är den min =D
imorgon är det skola som gäller för hela slanten och sen middag med vin och tilltugg på kvällen hade vi tänk, i skolan faktist :D haha trevligt trevligt.
Nej som sagt. Dags att sova =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0