torsdag (redan)

Nu börjar skoldagen att lida mot sitt slut. det har varit en ganska tråkig dag idag men den har gått fort. Det gör den alltid nu för tiden känns de som ;P
Har suttit och klippt och klistrat hela dagen och hållt på med indesignprojekt. Men nu orkar jag inte mer utan jag ska hem och storstäda.
Måste ju bli fint tills mamma kommer och så =) kan ju behövas.
Köra tvätt och disk och sen laga en mysig middag med emil och jessica. trevligt trevligt.
Så ska ja väl även lägga mig och kolla film ikväll efter ett völförtjänt bad hade jag tänkt.

Nej nu är det dags att röra mig hemåt. orkar inte vara kvar!

Fredag imorgon!! :D

 


Kommentarer
Postat av: Ciccie

No problems my Love! :-) Tog inte illa upp. Hihi. Hoppas du och mamma får det underbart i helgen! Saknar dig så att det gör ont i hjärtat. Nu har vi inte setts på 22 dagar :'( Jag är halv utan dig! Räknar ner dagarna tills vi ses älskling! Puss

2009-09-18 @ 07:05:31
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0