Tisdag

Ja, veckorna rullar på..Tiden tickar eller va man ska säga.
Nu har ju skolan börjat på riktigt känner jag och jag har redan fått prestationsångest typ, nej riktigt så illa är det inte men nästan :S lite jobbigt. Men det är väl bara att se framåt och hoppas på det bästa helt enkelt.

Nu är iaf skoldagen slut för idag och jag sitter och väntar på Jessica, på att vi ska åka hem och ta det lugnt. lägga oss i trädgården och sola =D
ikväll blir det att åka me Emelie till Jysk och handla en spegel och sen idolkväll + film hemma hos henne. Det ska bli mys =)

Måste röra mig nu så detta inlägg blev lite kort och konsivt eller va man säger.
Ha en bra tisdagskväll!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0