sov gott!

Fy sjutton va trött jag är! Vill bara sova hela tiden, orkar ingenting. Jag vet inte om jag kommer att palla med i den takt som vi har nu. Det är 1000 saker att göra hela tiden men man orkar inte. Vi har inte ens gått i 4 veckor och det är redan helt galet. Aja, jag kanske inte är van vid trycket helt enkelt så nu när det väl gäller är det väl bara att ta tag i det och sätta igång.
Men men

Middagen blev lyckad iaf (eller den vart misslyckad men lyckad eller va man ska säga). Jag lagade en rätt som mamma brukar göra och den blev ABSOLUT inte som hennes så därför vart jag missnöjd men mina "roomies" gillade den jag gjorde jättemycket så det blev ju lyckat egentligen hehe. Men endå, inte för mig ;P

Ajja. strunt samma. Nu känner ja att ja håller på att bli som Veronica, att ja börjar snacka gojja me mig själv så det kanske är bäst att jagg kryper ner i sängen och sover mina timmar. Tror jag behöver dom. Bara jag hinner somna innan de andra kommer hem, för annars vet ja inte när ja kan sova.
Så för min del är det God natt som gäller. Ladda batterierna tills skoldagen imorgon som nog kommer bli lååång! Ha en bra natt =)

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Jag förstår vad du menar, är också trött precis hela tiden! Iofs har jag någon skit i kroppen, men ändå. Ibland ställer skolan lite väl höga krav.. Lova att du inte stressar ihjäl dig syster, hälsan måste få gå först! ;-) Nu är det bara 6 dagar tills du kommer hem, Wie! :-D Underbart! <3

2009-09-23 @ 07:17:48
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0