snart hemma igen!

God kväll!
Idag är ja inte lika trött kan ja säga men ja är ändå helt slut.Är så mycket saker som händer nu att jag inte vet vart ja ska ta vägen. Men men. orkar inte skriva om det nu ändå så..
Har haft kroki idag och det gick helt okej faktist, är roligt att måla tycker jag så ja, var väl nöjd :P
Kom hem ganska tidigt idag och lagade middagen till resten av dom här hemma sen så har jag tagit mig en liten promenad me Emelie och handlade lite saker inför hemresan imorgon. Gud ska bli så skönt och roligt att få komma hem och träffa alla igen! känns som år och dar sen ja va hemma sist så det ska bli skojj..
Precis kommenterat klart mina krokier och ska nu sätta mig och kolla på svenska hollywood fruar :D ska bli nice.
Sen blir det sova för min del som gäller!
Ha en trevlig kväll!

Längtar tills imorgon :D iiihh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0