skolan? :S

Hur sjutton kan man vara i skolan och jobba på en söndag?? Fattar inte att jag är här. Men man kan väl trösta sig med att jag inte är ensam. vi är ett litet gäng här ;P hehe
Men jag får ingenting gjort kan ja ju säga. Orkar verkligen inte.

Hade en jätterolig och trevlig kväll igår med några ifrån klassen =)
Jag och Emelie började med middag som hon lagade hemma hos sig, SÅÅ god.Sen kom Eleonore över och tog dig några glas med oss. Sen begav vi oss till kalmar och satte oss på studentpuben och var lite sociala med de som var där. Sen drog vi kosan mot kåren och dansade tills vi inte orkade med, vilket var så att vi hann med halv 1 bussen. Så det var skönt att komma hem kan ja säga, mådde illa som bara den på bussen hem så sängen var väldigt välkomnande :D

Nej nu är det dags att jobba i 1 1/2 timme till innan man ska hem och äta middag som Emil ska laga,värsta service ;P hehe
Ha en bra söndag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0