Saknar! :'(

Så var det helg och lördag igen. nu är nollning slut och man kan väl säga att man känner det i både kropp och skäl.
Igår var det avslutningscermoni och det var riktigt trevligt =) mycket dans och dricka med en fot som ser ut som en fotboll men jag klarade mig :P hehe
Men det har varit en grymt rolig nollning, framförallt pubrundan ;P hehe minne för livet kan man lugnt säga.
Ajja bla bla.

idag känns det inte så bra, saknar alla där hemma så att ja håller på att spricka! vet inte vart jag ska ta vägen. just nu vill jag bara åka hem och krypa ihop i famnen hos nån och bara "va" eller vad man ska säga. Det är en jobbig tid som kommer nu men jag ska försöka så gott det går. solen skiner ju idag så egentligen borde jag vara glad men nej, icke icke! fast det är väl bara att le och försöka se så glad ut som möjligt inför alla!!


Hur kan jag vara så "duktig" och göra samma misstag igen. Fattar inte. det blir bara fel fel fel! usch och fy. dags att glömma och bara försöka se framåt? men hur, kommer att få se "det" varje dag vilket är för j*vligt men jag får stå ut. för sånt är väl vad man gör? står ut och försöker se allting så positivt som möjligt?
nej nu ska jag inte sitta här och spotta ut massa galla. jag får helt enkelt leva med det för mig själv!!

Hoppas ni får en bra lördag iaf!
Nu vill ja hem!
 

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Älskade syster då. Förstår att du saknar alla och längtar hem, men det hör till när man flyttar hemifrån och tar steget ut i stora världen! Jag är så otroligt stolt över dig, vet inte om jag skulle klara av att göra samma sak. Jag saknar dig också, men vi ses snart! Då ska jag krama sönder dig! <3

2009-09-12 @ 17:46:04
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0