lördag

God morgon gott folk =)
Nu är det lördag och det är så skönt att bara ligga och inte göra någonting, bara ligga och slappa :D
Synd bara att man inte kan sova ut någonting när det är helg men jag kanske kan göra det imorgon eftersom man ska ut ikväll ;P
Japp, nu ligger jag i sängen och har precis ätit frukost och kollar på Pearl Harbor, vilket för den delen är SÅ bra. Jag älskar den! :D
Gårdagskvällen var supermysig. Var hemma hos Emilie och bara hade det mys. Låg och kollade på idol och åt massa godis,en riktig fredags-lat-mys vart det :D så det blev inte så sent i säng. Sparade mig tills idag.
För idag ska vi först nu på morgonen gå på loppis här i nybro sen kanske det blir öland som gäller,de får vi se. Sen middag ikväll och sen röjja inne i kalmar ;P hehe nej men utgång blir det så ja hoppas det blir kul.

Nu vill ja fortsätta kolla på filmen så japp, ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0